A Cinema City International, Európa harmadik legnagyobb mozihálózata bemutatta új arculati elemeit és logóját. A társaság az egyik vezető brandépítő és -tervező ügynökséget, a (londoni székhelyű) Identicát kérte fel az Európában található 722 moziegységében a márkaátalakítási folyamat levezénylésére.
A Cinema City International majd 15 évvel ezelőtt hozta létre az első arculati elemeit és ez alatt az idő alatt a társaság hatalmas növekedéssel Közép-Európa első számú moziüzemeltetőjévé vált. Ennek következtében, tavaly a társaság vezetősége úgy döntött, hogy itt az ideje, hogy felkérjenek egy a brandstratégiában és arculattervezésben jártas élvonalbeli ügynökséget, hogy vizsgálja felül a jelenlegi márkaidentitást. A folyamat 2010 márciusában kezdődött és közel egy évig tartott. A folyamat során megvizsgálták mindazokat a területeket, amelyeken a CCI működik, meghatározták a vállalat brandjének pozícionálását, bevezették a hálózat új vizuális azonosítóit és új logóját.
A vizsgálat eredményei azt mutatták, hogy a Cinema City-t a nagyközönség és alkalmazottai egyaránt közismerten piacvezető és innovatív társaságnak tartják. Mozijai a legfejlettebb technikákat alkalmazzák és a cég mindenkor nagy hangsúlyt fektet a látogatóinak kínált kényelemre és szolgáltatásokra. A mozilátogatókat és dolgozókat célzó felmérés nyomán a leggyakrabban a “legjobb elérhető szolgáltatás”, “nagyon vendégszerető” vagy “magas színvonalú” kifejezések merültek fel.
A vizsgálatok lezárultával megállapodás született, hogy az új dizájnnak tükröznie kell a társaság újító és haladó jellegét, barátságos hangulatát és vendégszerető hozzáállását. A vállalati vezetés által az új brandindentitás kialakításával a közönség felé elsődlegesen kommunikálni kívánt üzenet: “ÉREZD JÓL MAGAD!”
Az új logót az egész cégre kiterjedően kerül bevezetésre, és a cél az, hogy a közönség az új vizuális azonosítókban felismerje majd az általa már ismert és kedvelt márkát.
Mooky Greidinger, a Cinema City International vezérigazgatója elmondta: “Mindig is hittünk benne, hogy nem csupán az a feladatunk, hogy az embereket egyszer és azután a legnagyobb kasszasikereknél ismét becsábítsuk hozzánk, hanem az, hogy nézőinknek a legkényelmesebb és legmodernebb felszerelésekkel a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk és ezáltal élvezetessé tegyük számukra a moziban töltött időt, és ezért újra és újra vissza akarjanak térni hozzánk. Örömmel olvastam az Identica által végzett vizsgálat eredményeit és biztos vagyok benne, hogy az új logó szervesen illeszkedik majd az új márkaimage-ünkbe és megtestesíti mindazt, amit cégünk több millió nézőjének kínál.”
Franco Bonadio, az Identica vezérigazgatója: “A Cinema City világszínvonalú vállalkozás impozáns célkitűzésekkel. Szolgáltatásuk és színvonaluk egyedülálló, és csupán egy olyan vállalati identitás hiányzott, amely tükrözi törekvéseiket. Az új márkaazonosság egyértelműséget, magabiztosságot és tartást sugároz, és megfelelő pozícióba hozza a Cinema City-t a további növekedéshez és a globális terjeszkedéshez.”
A Cinema City International Közép- és Kelet-Európa valamint Izrael legnagyobb moziüzemeltetője. A társaság 90 multiplex mozit üzemeltet 863 teremmel, 7 országban (Lengyelország, Csehország, Magyarország, Románia, Bulgária, Szlovákia és Izrael). Jelenleg 35 további multiplex mozit épít mintegy 360 új termemmel. A fentieken túl a Cinema City aktívan tevékenykedik a mozikkal kapcsolatos reklámozás és a filmforgalmazás területén.
2010-ben a Cinema City 30,5 millió jegyet értékesített hat országban, ami 11,1%-os növekedés 2009-hez képest. A Cinema City csoport több mint 4 000 alkalmazottat foglalkoztat 7 országban.
forrás: cinemacity.nl press releases / mozivilag.com / www.xpatloop.com
Válasz
You must be logged in to post a comment.